Industrije

Download PDF

Softversko rešenje za podršku Službi 112

Unapređena brzina i kvalitet rada Službe za sistem 112

U situacijama koje su opasne po život, vreme je ključan faktor. Služba za sistem 112, itekako je svesna ove činjenice, pa smo iz tog razloga za što brže, produktivnije i pouzdanije obavljanje ovog odgovornog posla implementirali novo softversko rešenje za podršku Službe za sistem 112, čime smo unapredili i modernizovali njen rad. 

Industrije

Softversko rešenje je implementirano za 16 okružnih centara 112. Celokupna nova hardverska i softverska struktura omogućava stabilno okruženje za ovaj nacionalno kritički sistem. Rešenje je omogućilo lakšu koordinaciju zajedničkog rada u više centara, pa su svi podaci automatski vidljivi u svim povezanim centrima u stvarnom vremenu uz prikaz broja i svih drugih relevantnih podataka o pozivu. 

Tehnologija

Zahvaljujući postignutoj povezanosti, stvorili smo jedinstvenu mrežu Okružnih centara 112 i Državnog centra zaštite i spašavanja. U sklopu celog rešenja uveden je CTI (Computer Telephony Integration) sistem SFERA koji je u potpunosti razvijen u KING ICT-u, a baziran je na Microsoftovoj tehnologiji. Sistem je modularan što omogućava buduće nadogradnje i uvođenje dodataka poput e-calla